Jag tror minsann att det har vänt

Ligger i soffan med datorn i knät och har precis tryckt i mig massa mat efter ett riktigt bra träningspass. Idag var det kondition på programmet, vilket just den här måndagen innebar att jag snällt fick sätta mig på cykeln på gymmet. Försökte lura mig själv genom att bara tänka minuter framåt, öka motståndet lite extra och låtsas att det snart var slut på eländet. Men det var det naturligtvis inte. Hjärnan må vara smart, men ibland lyckas man lura den! Det gick bra idag, kände mig stark i benen även om jag stundtals fick mana på dem lite extra. Det är alltid bra när det sitter någon bredvid som man kan snegla på. Tävlingsmänniskan vill såklart alltid ligga steget före, även på en cykel på gymmet.
 
Förra veckan var en riktig skitvecka på nästan alla sätt och vis, även om den blev bättre framåt helgen. Spenderade lördagkvällen på Harrys med Linda och Johanna, åt mat och stannade kvar ett par timmar extra, en rolig kväll helt enkelt!
 
 
Söndagen ägnade jag mest åt att prata i telefon känns det som. Skypade med min kära Hannah som alltså befinner sig i Shanghai och fick en uppdatering om livet på andra sidan jordklotet. Var även med på styrkedelen av fotbollsträningen på kvällen och agerade publik den resterande delen av tiden. 
 
Imorgon ska jag till naprapaten. Sist jag var där kunde hon känna tydligt var och vad det var som var fel med höften, har förhoppingar om att hon ska ha svårare att identifiera det imorgon. 
 
Avslutar kvällen med ett avsnitt av Sons of Anarchy, endast tre avsnitt kvar av säsong 6 nu, olidligt spännande!
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0