Discoträning

Efter att ha cyklat igår var det dags för musklerna att jobba idag. Ibland är det bara så nedrigt kul med ett riktigt discopass. Lisa ville köra armar idag, och då var jag inte sen att hänga med. Efter 3 övningar för biceps och 4 för kändes armarna som spagetti. Vi var dock inte riktigt klara där. Avslutningsvis 10 minuter med varannan minut plankan från stående på händerna till armbågarna och burpees. Under de sista minuterna var det tur att vi var ensamma på gymmet då de sista krafterna försvann i takt med plågsamma skrik. Nu hoppas jag bara på lite snö så jag kan få dra nytta av discoträningen!
 
          
 
Två kort med förfärligt dålig bildkvalitet. Lika dålig kvalitet på korten som på mina pull-ups som här sker med ett litet gung. Jag ska jobba vidare på saken... 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grymt att lyckas göra pullups! Det är inte det lättaste :)

2014-01-11 @ 23:46:06
URL: http://www.fitnessjunkie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0