När luften går ur en

Puh. Tentan är över, den där med en statistik som talar emot att mer än några få ska klara den. Hur det gick vågar jag inte uttala mig om, det får jag helt enkelt se om ett par, tre veckor.

Efter tentan blev det en lunch på stan och en runda i några butiker. 

Go-lunch med Linda och Frida.

Janne Långben med kompis testar t-shirts. Nej, det blev inget köp där.

Som alltid efter tenta känner jag mig lite tom, en helt ledig helg utan plugg - vad sjutton ska jag göra då?

Jag behöver nog inte vara sysslolös. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag med kläder, disk och pluggpapper om vartannat i en enda röra. Gymmet är fortfarande 200 meter hemifrån och Linda ytterligare några hundra meter bort, laddad för fredagsmys. Om det skulle bli någon tid över, finns ju både OS och Homeland som tänkbara alternativ...

Träningen i veckan har hittills bestått av två fotbollsträningar och ett gympass. Tänkte bege mig till gymmet om en timme, får se om jag lyckas tagga till för att köra ben, annars får jag helt enkelt sätta mig på cykeln (kräver lite mindre av huvudet).

I övrigt tänker jag bara vila upp mig i helgen. Nästa vecka är minst sagt intensivt, då med både jobb, studier och träning i en salig blandning.

/A.


Kommentarer
Postat av: Emma

Trist att du fick en minst sagt olycksam helg. Men å andra sidan, nu kan det ju bara bli bättre :)

Hoppas ändå att du känner dig uppvilad inför denna vecka!

Testa chiapudding. Jag tycker det är himla gott faktiskt. Med rätt tillbehör. Påminner lite om gröt, man kan toppa lite med vad som man känner sig sugen på. Varianten med kokosmjölk var en riktig hit om man gillar det, så det kan jag rekommendera! :)

Svar: Ska testa så snart jag införskaffat chiafrön, kul med lite variation vid frukostbordet. :)
Alexandra

2014-02-24 @ 09:24:00
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0