Helt sanslöst

En helt otrolig helg. 

Det började i fredags. Då välte jag ner porslinsbehållaren med tvål. Tusen bitar och tvål över hela toalettgolvet.

Igår. Stopp i avloppet, vattenläcka. Saneringsbil, städning av ett kök med avloppsvatten osv.

Idag. En glasburk med timjan går sönder, glas över hela köksgolvet. Sedan går risförpackningen sönder. Ris över hela golvet. Nu gjorde jag nyss scones och glömde bort att jag satt ugnen på "snabb". Resultat: goda scones och en illaluktande lägenhet som tacksamt nog inte står i lågor. 


Strax iväg på fotbollsträning. Bör nog lämna bilen hemma och gå istället. Fast, då blir jag nog överkörd - jag tar bilen.

/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jösses!!! Hoppas veckan börjar bättre :)!

2014-02-23 @ 19:14:39
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Oj vilket avslut på veckan. Får säga som Lina; Hoppas veckan börjar bättre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0