Ett enkelt diagram

Dagarna flyter på, träningen flyter på, naprapaten gav klartecken till lugn träning med höften då den fortfarande inte var jättebra, men jag har åter smygit igång med lite löpning och fotboll. Kikade lite på funbeat där all träning är reggad. Jag hoppas verkligen inte att januari är representativ för hela året, då kommer jag definitivt inte få till någon miltid att skryta med. Men det finns hopp om det, jag ljuger om jag säger att höften är smärtfri, men jag vägrar att ge upp. På grund av extrem trötthet idag förvandlades onsdagen till vilodag, hoppas på att vakna piggare imorgon och kunna starta upp dagen på gymmet. 
 
 
Som synes ovan har jag alltså ägnat löpningen hela 82 minuter hittills i år. Kvalitet framför kvantitet, hehe... Styrketräningen har dock gått ovanligt bra, känner hur det faktiskt går framåt där, trots att det egentligen inte är mitt huvudsakliga fokus. Må februari bli månaden då det vänder och jag får komma igång med löpningen. Kanske kan februari sammanfattas med ett lite annorlunda diagram än det här... 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: pilla

Tur att det är långt kvar av 2014 så du hinner bättra på statistiken :)

2014-02-05 @ 21:55:11
URL: http://pernillabredolt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0