Att vara bra på att äta skit

Dålig uppdatering här på sistone. Jag tränar, pluggar, är hem-hemma och jobbar i helgen och äter. Mest en massa skit om jag ska vara ärlig, har varit en sådan där vecka när godiset liksom dras till mig som flugor till skit.

Igår var det faktiskt en stor dag. Då morgonjoggade jag 5 kilometer utan att det gjorde ont i höften! Imorgon tänkte jag testa samma sak innan jag beger mig till jobbet. Kan inte i ord beskriva hur glad jag skulle bli över att kunna löpträna som vanligt igen. 

Som vanligt på fredagkvällar är jag ofantligt trött. Idag har jag visserligen jobbat i nästan 12 timmar, men fredagkvällar är i princip alltid synonymt med att halvsova i soffan. Nya tag imorgon, då med jobb följt av intensivt plugg. Jag ska bannemig lära mig de där lönsamhetsmåtten innan morgondagen är slut, om jag så ska sitta uppe halva natten. 

Här nedan, ett typiskt exempel på veckans "skit". Bra skit i och för sig, men i lite för stora mått kan man faktiskt må skit av det. Är det något jag är bra på är det att äta godis till illamående. En fin liten talang det där.


/A.


Kommentarer
Postat av: Karin

Den talangen här jag också. Ser det som en bra grej att ha, man vet aldrig när det kan komma till användning! Typ om det blir svältkatastrof imorgon är det ju bra att ha ätit som fan idag...håller tummarna för höften nu!

2014-02-15 @ 09:21:13
URL: http://karinoalexander.com
Postat av: Emma

Skönt att du inte känt av löpningen!
Hoppas att träningsmatchen gick bra.

Åh, jag kan också äta godis tills jag mår illa. Har lärt mig att sluta tidigare, men det funkar bara ibland.. De senaste veckorna har det dock varit hur lugnt som helst eftersom jag inte ätit nånting. Får se hur det blir när jag kommer börja igen...

Hoppas det går bra med pluggandet! :)

2014-02-18 @ 14:38:56
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0