Måndag och storkok

Det är måndag, det är veckohandling och det är storkok på programmet!
 
Efter att ha spenderat större delen av dagen på biblioteket fortsatte jag direkt till gymmet. Idag fokuserade jag på axlar, rygg och bål under 50 effektiva minuter. Misstänker att höften gör att jag felbelastar lite, kände nämligen av ländryggen på ett mycket icke-angenämt sätt idag. Dåligt med flyt just nu, hoppas att det vänder väldigt snart.
 
Hur som helst, åter till maten. För första gången i mitt liv tillagade jag en av mina absoluta favoriträtter; kålpudding! De vegetariska dagarna kräver dock också sina matlådor, så improviserade även ihop en vegetarisk paj. Om kombinationen purjolök, svamp, tomat, broccoli och fetaost var ett bra drag eller inte återstår att se imorgon. 
  
 
Imorgon hoppas jag på effektiva timmar på biblioteket, en god matlåda och en höft som tilllåter en lugn löprunda. Det borde inte vara för mycket begärt av den kommande tisdagen, tycker jag... 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Louise

Sveriges mästerkock?? :0)
Hejja hejja onda höften!!

Svar: Haha, nej det har jag nog en bit kvar till, men himla kul att experimentera! :)
Alexandra

2013-09-11 @ 07:00:25
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0