Hektisk vecka

Efter tre mer eller mindre frivilliga vilodagar var det helt fantastiskt att få gå till gymmet en sväng nu ikväll. Helgen har bjudit på två väldigt hektiska dagar med jobb på julmarknad och en väldigt rolig årsfest. Särskilt många sömntimmar blev det däremot inte, vilket var en bidragande orsak till att jag igår prioriterade soffan framför träningen. Under eftermiddagen somnade jag inte mindre än fyra gånger över böckerna, det säger lite om sömnbristen...
 
Kvällens runda på gymmet bjöd på 40 minuter på cykeln följt av 10 minuter ryggövningar. Var hos kiropraktorn igår och det har definitivt gått åt rätt håll. Minimalt sned i bäckenet, så nu håller jag tummarna för en fortsatt "korrekt" rygg. Jag längtar efter hårda intervallpass och längre distanspass nu, vill så gärna komma igång med löpningen igen!
 
Den här veckan är lite smått galen sett till skolarbete. Idag hade vi workshop och föreläsning hela dagen och fortsatte sedan till biblioteket. Imorgon ska vi göra en intervju till b-uppsatsen samt förbereda inför torsdagens seminarium. På fredag är b-uppsatsen i fokus igen, och sedan förberedelse inför nästa veckas lecture då varje grupp ansvarar för ett kapitel som ska redovisas inför övriga. På engelska... Att jag sedan ska läsa ungefär 200 sidor tills på torsdag är en annan femma, som jag just nu väljer att ignorera. För nu, hejar vi på Sverige!
 
Jossan är ungefär lika solig som Martin Olsson. 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter som en intensiv period. Hoppas du hinner vila lite också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0