Sliten

Sitter i fåtöljen framför tvn och tar igen mig efter en eftermiddag och kväll på jobbet. Alltid lika trevligt att återse min kära lanthandel och prata med stamkunderna. 
 
Innan jag gick på dagens arbetspass genomförde jag det sista lite längre löppasset innan Göteborgsvarvet. Känslan i kroppen var definitivt inte på topp, känner mig riktigt sliten för stunden. Men, en lugn vecka hoppas jag kommer göra kroppen redo att springa 21 kilometer snabbare än någonsin förut. Igår vaknade jag med ont i höften och i skrivande stund drar det härligt i baksida lår. Livet som fotbollsspelare/löptränande betyder kort och gott: krämpor.
 
Efter dagens 15 kilometer var det nedrigt skönt att få slänga mig ner på gräsmattan, dricka lite vatten och, för en gång skull, stretcha lite. Stretching ja, det känns att jag inte är 16 år längre... ;)
 
Schleten.
/A.

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat! Du fixar varvet galant :) inga krämpor nu, bort med dem. Schas!

Svar: Tack! :) Ja, fixa det, det gör jag, ska bara bli inom rätt tid med! ;)
Alexandra

2013-05-10 @ 23:05:56
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Anna

Du har något att gå efter, kämpa kämpa. Jag tror du fixar tiden! Bålen är viktig, känner att man får bättre hållning när jag tränar den kontinuerligt. kram

2013-05-11 @ 17:32:05
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0