Halvfart

Tack för alla kommentarer i inlägget om Götborgsvarvet! Med det sagt lägger jag nu Göteborgsvarvet 2013 till handlingarna och väljer därmed att sluta vara sur, irriterad och besviken. 
 
I söndags var det, som jag tidigare nämnt, dags för ytterligare en match! Det blev en riktig kämpamatch, där vi efter ett mål (nej, nej, det var inte jag som gjorde det) i sista minuten lyckades vinna med 2-1. Andra halvlek kändes bra för min del, var faktiskt den enda halvleken i år som jag hittills har känt igen mitt gamla jag. Kroppen mådde ganska bra under tiden matchen pågick, var dock väldigt stum i låren efteråt. 
 
Igår blev det en välförtjänt vilodag, och det lutar åt att jag hoppar över träningen även idag. Är otroligt trött både mentalt och fysiskt och känner att en kväll i soffan nog gör mer nytta än en timme på gymmet. Imorgon blir det nya tag då jag åter ska hoppa i löparskorna och se om benen är med på noterna. Har även lovat Linda att köra ett "riktigt mördarpass" med henne på gymmet. 
 
Idag känns verkligen som en sådan dag när allt går lite på halvfart. Vaknade av att det åskade och regnade imorse, möttes av en mycket trött människa i spegeln, gick till skolan under ett paraply och landade sedan här i soffan med tanken att läsa lite konkurrensrätt. Än så länge har jag inte kommit längre än till tanken, men snart så!  
 
/A.
 
 
Update: somnade i soffan och sov bort pluggtiden. Vaknade och kände för att vara lite huslig och baka. Sagt och gjort. Kanelbullarna ska nu avnjutas framför Biggest Loser, det är så nära träning jag kommer idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med vinst, grattis :D
åh, det ser supergott ut!
Mina röror gör jag oftast med antingen turkisk yoghurt eller creme fraiche. Sedan en tsk majonäs. Gillar inte, men den där lilla klicken gör mycket. Det är basen och sedan fyller jag på med räkor, chili och ägg tex. Eller curry, kyckling och bacon samt paprika. Eller varför inte bara creme fraiche, curry och bacon. En sista bara, tonfisk, creme fraiche , majonäs och purjolök :D

2013-05-21 @ 21:41:30
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Sanna

Har precis hittat hit. Fin blogg :)

2013-05-21 @ 22:00:30
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0