En dag eller ett år äldre

Kursen Retail Management avslutades igår och nästa kurs börjar på tisdag nästa vecka. Det betyder LEDIGHET!

Så fantastiskt skönt att bara få vara hemma och göra allt eller absolut ingenting i en hel vecka. Idag känner jag för att göra absolut ingenting, men tänkte ändå försöka förmå mig att springa långpass om en stund.

Matchen i helgen slutade 2-2. En av de tråkigaste matcherna jag någonsin spelat, men får väl se det positivt - nu är den tråkigaste matchen i livet avklarad. ;) Fortsatte sedan med pubkväll med ett gäng från fotbollen, en bra kväll!

Söndag morgon och jag blev ett år äldre. Helt galet vad fort tiden går! Inledde dagen med en tämligen seg fotbollsträning pga pubkvällen dagen innan, och fortsatte sedan med att äta tårta. Tillbaka till Kalmar där Linda och Jossan väntade med tårta och skönsång i trapphuset. En kaloririk dag, skulle man kunna säga!
 


En dag i Kalmar, sedan tillbaka hem-hem igen. Ett evigt farande fram och tillbaka, men nu ska jag stanna där jag är och låta bli att bidra till växthuseffekten en hel vecka, hehe.

/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis i efterskott! :)

2013-03-26 @ 13:52:48
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Anki

Grattis i efterskott! :)

Postat av: Jessan

Har du varit här någon gång? Verkar ju helmysigt!

http://baraenkakatill.blogspot.se/2013/03/cafeet-pa-kalmar-lans-museum.html#comment-form

Svar: Nej det har jag aldrig sett eller hört talas om! Får bli ett besök inom kort - tack för tipset!
Alexandra

2013-03-28 @ 20:57:26
URL: http://jessansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0