Upp från avgrunden

I dessa tider av humörsvängningar och ständiga toppar och dalar, kan jag meddela att humöret nu har lämnat avgrunden. Inledde dagen med ett mycket bra ben- och magpass, som genererade i lite enforfiner som just nu har bosatt sig i min kropp. Jag skrev för ett tag sedan att jag skulle jobba på mina svagheter, ben och bål, något jag verkligen tog fasta på under dagens pass. 
 
En andra frukost (efter en första bestående av kaffe och en liten, liten smörgås) och jag är snart redo för jobb fram till klockan åtta ikväll. Hoppas att dagen fortsätter på samma vis, så kanske jag snart kan titulera mig glad-på-heltid igen. 
 
Vi vann dessutom igår och ligger nu på en andraplats i tabellen på samma poäng som de som är på plats nummer ett. Jag spelade 45 minuter, foten höll hyfsat bra, men är lite extra sliten idag. Ett sommaruppehåll från fotbollen har aldrig varit med lägligt. 
 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att höra, mycket positivt!
Nu får ni se till att gå om Westbo efter sommaren :P kram

Svar: Ska göra vårt allra bästa, det lovar jag dyrt och heligt!! Kram
Alexandra

2013-06-27 @ 12:28:36
URL: http://Overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Louise

Hi hi hi, välkommen upp ur "svackan"... Härligt att höra att foten mår bättre!!!!

2013-06-30 @ 08:51:05
URL: http://atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0