När livet går i 120

Livet går i 120, hinner knappt med i svängarna. 
 
Sedan jag kom hem-hem i lördags har jag hunnit med:
- ett bröllop
- en 25+30-årsfest
- fem arbetsdagar
- två gympass
- två löppass
- två fotbollsträningar
- agerat supporter på två fotbollsmatcher...
 
...och så lite annat smått och gott med korvgrillning och kompishäng däremellan. Den ovan nämnda 25+30-årsfesten gick av stapeln igår. En väldigt rolig kväll som började med tävlingar och lekar och som sedan fortsatte med dans under väldigt lång tid. En logfest är alltid en logfest. Ja, det är nog faktiskt de allra roligaste festerna. Efter att ha hoppat omkring på betonggolv i 5 timmar var jag inte bara svettig, utan också lite trött i fötterna, men vad gör det? Man blir ju så vansinnigt glad av att dansa. Lite tröttare - lite lyckligare.
 
Gick och lade mig vid halv fem imorse, och nu sitter jag här framför datorn, dricker kaffe och laddar inför match. Två timmars bussresa väntar innan det är dags att snöra på fotbollsskorna igen. Idag får det bli vinst känner jag, är inte upplagd för någonting annat. När man är upplagd för förlust är en annan femma...?
 
De enda bilderna från gårdagen är så dåliga att de egentligen inte borde hamna här. De första bilden är tagen strax innan vi lämnade bilen när vi kom till festen, jag och Malin. 
 
 
Den andra bilden är tagen strax innan jag lämnar bilen efter att ha firat personen på bilden+sambo i 12 timmar. Haha, verkligen en fantastiskt dålig bild... Lika dålig som bilden är, lika glada var vi, det lovar jag.
 
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Mari

Jösses vad du hunnit med. Det går att klämma in rätt mkt under veckorna, och ja, trött blir man. Men tur det har varit trevliga saker du gjort =)

Hur gick matchen?!

2013-06-16 @ 18:56:56
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Anki

Låter som en händelserik och rolig vecka! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0