Sommar i P1

Med Åhus följde halsont och utebliven träning. Konstigt nog ingen förkylning, bara rejält ont i halsen. Det går dock åt rätt håll, idag hade jag mest ont när jag vaknade och nu är det nästan borta. Håller tummarna för halsontfritt och träningstätt imorgon! 
 
Annars är livet fint, har nu avverkat tre dagar i min favoritaffär. Van vid 8 timmars plugg varje dag är det en befrielse att få jobba och prata med härliga kunder dagarna i ända. 
 
För att inte klättra alltför mycket på väggarna blir det istället en och annan promenad, allt som oftast med Sommar i P1 i lurarna. Jag kan verkligen rekommendera Kristian Gidlunds sommarprat för er som ännu inte lyssnat på det. Hans mycket gripande historia får mig att känna en viss tacksamhet över att jag har ont i halsen och ingenting annat. Livet är inte rättvist, det är ett som är säkert.
  
Lyssna: Sommar i P1 med Kristian Gidlund 20130630 13:00
 
 
/A.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0