Intensivt dygn

Jag är frisk! Förkylningen är borta och lyckan är närmast total. Det senaste dygnet har var väldigt intensivt. 
 
Gårdagen:

06.00: morgonjogg, 7 kilometer.
08.30-13.00: jobb.
13.50: tåg Värnamo-Kalmar.
18.00: buss Kalmar-Öland.
20.00: konsert med Sveriges för närvarande i särklass bästa artist. Håkan är så fantastiskt bra!
 
 
Jag känner mig fortfarande alldeles efter-konsert-rusig och har till och med slutat sörja min solbrillor som krossades under x antal fötter när Ramlar fick publiken att explodera efter den inledande Det kommer aldrig va över för mig. Någonstans där i publikhavet lyckades jag uppnå den där speciella känslan av total lycka när man blir ett med musiken och inte har en enda tanke i huvudet. Sällskapet gjorde inte konserten sämre - ett efterlängtat återseende av mina kära Kalmar-vänner. 
 
 
22.30: hamburgare i Borgholm.
23.00: buss Borgholm-Kalmar.
01.00: hemma i Hannahs lägenhet, redo att sova.
 
Dagen

07.00: slår mycket motvilligt upp ögonen. 
08.00: tåg Kalmar-Värnamo.
11.00: hemma.
12.00-19.30: jobb.
20.30: styrketräning. (ett grymt bra och svettigt cirkelträningspass som beskrivs närmare vid ett senare tillfälle)
 
 
21.30: lagar mat att bjuda på imorgon på jobbet. 
22.18: pajen är klar och jag kan äntligen sjunka ner i fåtöljen framför tvn och med datorn i knät.
Inom kort: sover.
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag älskar Håkan, har sett honom live för 1o år sedan alltså då jag vara bara barnet men det är forfarande ett fint minne och han är ännu lika (om inte ännu bättre) bra!

Svar: Han är heeelt fantastisk. Det tog ett bra tag för mig att inse hans storhet, men när jag väl förstod grejen med hans musik var jag fast!
Alexandra

2013-07-25 @ 15:28:10
URL: http://heianbeian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0