Nyårslöftet

Ett mycket trevligt nyårsfirande och en mindre produktiv nyårsdag. Ett nyårslöfte och många timmars sömn senare är jag nu redo att kicka igång det här året. Ska börja med att försöka dämpa ångsten genom att ägna dagen åt att plugga, för att sedan belönas med fotbollsträning på konstgräs ikväll.
 
Jag borde haft några bilder från nyårsafton att bjuda på här, men det är sämre med den saken. Kan istället slänga upp en bild på årets första fika -  det är nog så viktigt! Årets första fika, och säsongens förmodligen sista lussekatt.
 
 
 
Nyårlöftet? Jag lovar att under 2013 bli snabbare, uthålligare, och jag ska klara min egen vikt i bänkpress.
Mål? Nej, nej. Inga mål här inte, här är det löften som gäller.
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Håller tummarna för att dina löften går bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0