Kari Traa

Jag har helt glömt bort att skriva ett litet inlägg om understället från Kari Traa som jag och Jessica blev uvalda att testa. En underställströja och ett par hotpants i en betydligt mycket roligare färg än de gamla vanliga svarta underställen jag annars springer i.
 
Vad jag tycker? Jag tycker att det är snyggt, och är nöjd med främst hotpantsen som klarade av kraftprovet att hålla den lilla bakdelen varm under skidåkning i närmare 15 minusgrader.  Det jag gillar med tröjan är att den är lång i ärmarna, men om man inte stoppar in den i byxorna så glider den upp väldigt lätt. I och för sig ett problem som är enkelt att åtgärda. På det stora hela är jag nöjd med understället, skönt och snyggt - som det ska vara.
 
 
/A.
 

 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Arvidsson

Kul med lite färg och mönster!

2013-01-06 @ 19:18:47
URL: http://akaontherun.blogg.se/
Postat av: Anki

Hmm, du fick mig precis att inse att jag missat detsamma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0