Återkommande sjukstuga

Tror jag lämnar bloggen för ett par dagar och återvänder när jag återvänt till träningen. Just nu är det feber, halsont och huvudvärk som stör min träning. Otroligt tacksam över att det kom nu och inte om 5 veckor. Dock ingen skidåkning i helgen, som jag hade planerat och verkligen behövt. Det pratas om mildväder nästa vecka, må meteorologerna ha fel.
 
Hann med en fotbollsträning innan jag blev sjuk. Med en hårt tejpad, närmast gipsad fot, entrade jag konstgräsplanen. Dagen efter var foten väldigt sliten, men det var det värt... för det var verkligen kul att återse fotbollen! Ser fram emot nya rutiner innehållandes fotbollsträningar även här i Kalmar.
 
 
Så, låt det här gå över snabbt nu. Jag ligger mycket hellre totalt utslagen en dag istället för att vara halvkrasslig en vecka.

På återseende!
/A.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas du snabbt kryar på dig!

Postat av: Lina

fy bubblan! :( krya på dig!!

2013-01-27 @ 15:56:40
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Jessan

Men stackarn, du måste snart satt något sorts rekord i stukningar? Krya på dig!

2013-01-29 @ 20:10:56
URL: http://jessansworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0