Kroppen kräver vila

En galet slapp vecka i skolan är till ända. Den galet slappa skolveckan har bidragit till en galet oslapp träningsvecka. Efter 5 pass på gymmet och 2 fotbollsträningar vill kroppen vila nu, och det ska den få också!
 
Morgonen bjöd på 20 minuters mosande av benen bland vikterna, följt av 30 minuter på löpbandet. För första gången någonsin, var det inte särskilt tråkigt att springa på bandet. Ett par veckor till med snö, och jag kanske kommer tycka om det till och med?
 
Imorgon bär det av hemåt, hoppas att benen orkar med promenaden till stationen tidigt på morgonen. Väl hemma ska jag bara ta det lugnt hela dagen, och träffa Sandra och eventuellt några fler brudar från laget på kvällen. Så himla längesen sist! Och söndag. Match! Första träningsmatchen med det "nya" laget sedan ihopslagningen, ska bli både kul och spännande. Hoppas med andra ord på lindrig träningsvärk efter dagens pass, så att benen verkligen är löpdugliga på söndag.
 
Passade på att ta en liten spännisbild på gymmet innan i veckan. Alltid kul att kunna se framsteg svart på vitt i jämförelse med äldre bilder.
 
 
Nu, tar jag fredag med allt vad det innebär. Film, chill, och så hörde jag det ryktas om kladdkaka. Helt okej för mig!
 
/A.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg du är! Bra jobbat! Är det tack vare Pastornsbacke? ;)

2013-02-22 @ 16:33:14
URL: http://www.annakutar.blogspot.se
Postat av: Anna

ooopppps, det där med kolasåsen var verkligen inte meningen :P
Håller med dig, alltid kul när man ser förändringar. Bra jobbat!

2013-02-22 @ 21:29:56
URL: http://overenskommelsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0