Hej du ruttna helg

Kan inte minnas när jag var så arg sist, som jag var igår. Åkte hem med tåget, kom hem, slappade i soffan och fick ett sms. Matchen inställd på grund av dålig plan. Personen bakom tangenterna fullkomligt exploderade!! Åkte hem från Kalmar enbart för en fotbollsmatch, som alltså blev inställd.

Träffade Sandra och Lisa på kvällen i alla fall, när ilskan lagt sig. En trevlig kväll trots all frustration.

Men så idag, var det dags igen. Fotbollsträning 10.30. Vaknade, kände mig utvilad, kollade på mobilen som var urladdad. Sprang ner i köket och kollade på klockan som visade 10.29. Ilska, panik, frustration och så befann jag mig på träningen 10 minuter senare. Energin var inte på topp utan frukost. Men lunchen smakade desto bättre sen!

När mobilen var laddad igen, såg jag smsen från Malin, som försovit sig och missat sitt flyg från Polen. Så nu sitter jag här, i väntan på mitt tåg som går alldeles försent, men som inte går att boka om. Utan en Malin att umgås med.

Oh, du härliga helg. Prisa måndagen!
/A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Lät inte som någon vidare helg. Men låter ju som veckan bara kan bli bättre i alla fall! :)

Postat av: Rund är också en form!

Åh fy sjutton vilken helg...! :-((
Håller tummarna för att vardagsrutinerna gör det hela lite lättare.

2013-02-25 @ 10:10:01
URL: http://rundarocksaenform.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0