Benpass

Gymmet 06.45 imorgon?

När smset är skickat finns det ingen återvändo. Och så glad jag var över det när jag väl befann mig innanför gymmets väggar! Morgonen bjöd på ett tungt benpass som resulterade i så mycket svett att mötande människor förmodligen trodde att jag varit på ett spinningpass istället för bland vikterna.
 
Jag är så glad över att gymmandet går så bra nu, över att det faktiskt är roligt! Idag blev det som sagt benen som fick bekänna färg, och jag känner redan träningsvärken komma smygande.
 
Marklyft
Utfall med hantlar
Benpress
Knäböj med skivstång
Draken
 
Fem övningar och ett grymt bra pass. 45 minuter efter att jag entrade gymmet var jag på väg hem igen, med 45 minuter på mig att fixa med tvätten, duscha, äta frukost och sedan befinna mig på biblioteket. Behöver jag säga att jag blev några minuter sen...?
 
Den här veckan är det för övrigt billiga och goda veckan. Då blir det givetvis blodpudding till lunch! Satt fint i mina svällande benmuskler vill jag lova. ;)
 
 
/A.

Kommentarer
Postat av: pilla

Heja dig! jag är också inne i ett bra träningsflow nu! Love it :)

2013-02-06 @ 18:42:22
URL: http://pernillabredolt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0