Serieledning

Ledig dag. Smaka på orden. Vilken fantastisk grej! Mitt 13 dagar långa arbetspass är nu över och jag njuter av en ledig dag. Veckan som gått har inte blivit alls som planerat träningsmässigt, men blev bra ändå. Löpningen har dessvärre inte hunnits med, nu när fotbollen har dragit igång igen. Hunnits med, är egentligen fel uttryckt, då jag anser att man alltid har tid att springa en sväng. Det är nog snarare så att benen inte riktigt har hunnit vänja sig vid fotbollsplanen vilket har resulterat i väldigt slitna ben. Hur som haver, igår var det match! Efter vinst med 2-1 har vi nu tagit över förstaplatsen i tabellen. Känns lite smått overkligt, men fantastiskt roligt.
 
Efter matchen var det dags för ett efterlängtat event, nämligen klubbens 80-årsjubileum. Det blev en härlig kväll med god mat och härlig dans med det bästa sällskap man kan tänka sig. Mina kära, kära lagkamrater, tillika bästa vänner. Bilden nedan är tagen för ett par veckor sedan, men får ändå illustrera gårdagen, som spenderades med de här + några till. 
 
 
Fick förresten en kommentar med en fråga om #sockerfriaugusti. Jo tack, det går bra. Kunde med enkelhet avstå tårtan som serverades till efterrätt igår, liksom kladdkakan som stod på bordet i förrgår. Det enda riktigt jobbiga är att inte få äta kaviar till det obligatoriska frukostägget. Visst är jag sockersugen emellanåt, men den värsta abstinensen har faktiskt lagt sig.  
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Mari

=) Grattis. vad kul !!! Spelar ni inte i Sthlm något?!.


Svar: Ja, det är himla roligt! :) Nej, det gör vi inte, är inte alls på det "hållet", har ungefär 5 timmar till Stockholm.
Alexandra

2013-08-11 @ 18:18:44
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Jossan

Vad kul att det går bra för dig i utmaningen! :)
SV: Jag håller med dig, är mycket finare än en vanlig djuptallrik! :)

2013-08-11 @ 22:11:10
URL: http://jossan.shapemeup.se
Postat av: Mari

Sv. aah okej, aj aj.. annars hade jag kommit och hejat =)

2013-08-12 @ 07:55:29
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: fight4fit

Haha, gillar att det är kaviaren och inte godiset som är det svåra :)

2013-08-12 @ 08:48:52
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0