Update

En vecka i huvudvärkens tecken är förhoppningsvis snart över. Blev ingen träning varken i tisdags eller onsdags, då jag istället tillbringade eftermiddagarna och kvällarna i sängen med neddragna persienner.

I torsdags kändes det lite bättre. Orkade släpa mig upp för en ofantlig seg morgonrunda. En otroligt härlig morgon dock, solen hjälpte den tunga kroppen framåt något. 6 km strax under 5-tempo och en dusch senare cyklade jag iväg till biblioteket med den här som enda sällskap...



Sedan väntade fotbollsträning på kvällen, och jag säger bara en sak... ÄNTLIGEN SOMMARTID! När träningen är 20.30-22.00 är solljuset guld värt i kampen mot soffan framåt sjusnåret.

Igår började jag dagen med ett pass på gymmet. Det var alldeles för längesedan sist, jag har faktiskt saknat det. Känns som att musklerna rent visuellt försvinner på ett kick, hoppas att det bara är inbillning... Två föreläsningar fick bli uppladdningen inför fotbollsmatch som dessvärre slutade med förlust.

I skrivande stund njuter jag av lördagsfrukosten och laddar inför 2,5 timmar i bil. Hem för att spela ytterligare en fotbollsmatch, nu med "riktiga" laget.

/A.

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte bra :( hoppas huvudvärken släpper snart.
Lycka till på matchen! kram

2013-04-06 @ 17:24:29
URL: http://overenskommelsen.blogg.se
Postat av: Mari

Skönt att du känner dig bättre. Migrän eller?

Svar: Ja, precis... Det är verkligen ingen höjdare, men nu hoppas jag att det är över för den här gången!
Alexandra

2013-04-06 @ 18:22:44
URL: http://www.marriie.blogg.se
Postat av: Sofia

Jobbigt med huvudvärken, men skönt att den försvann.

Det känns verkligen som att musklerna försvinner fort som bara den så fort man inte tränar, men som tur är kommer dom tillbaka lika snabbt som dom försvann när man väl sätter igång. :)

Svar: Ja, de gör ju det, så till veckan ska jag närmast bo på gymmet! ;)
Alexandra

2013-04-07 @ 18:07:38
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0