Två matcher, två lag, två resultat

Så var helgens två matcher avklarade! Idag var det Oskarsström som stod för motståndet i en match som slutade 3-3. Ingen kanonmatch, men jag tycker ändå att det går framåt, dock långt kvar innan det är så bra som det borde kunna bli. Hade en otroligt dålig känsla i kroppen, de hängiga dagarna tidigare i veckan har definitivt satt sina spår.
 
Hade en trevlig kväll igår, med hemmagjorda hamburgare och massa prat med några av brudarna från laget, hos stackars Malin som spenderade kvällen på golvet med ryggskott. Om någon har tips mot extremt ond rygg kan ni ju skriva det här så jag kan vidarebefordra. ;)
 
Tänkte snart ge mig iväg till den nyss nämnda madamen igen för en kväll i soffan med handen så långt bort från godisskålen som möjligt. Har gått med på något så dumt som ett godisförbud. Drygt en vecka utan godis och jag uppvisar ett beteende som skulle kunna tillhöra någon som varit utan en betydligt starkare drog än socker. Jag skulle lätt kunna leva på enbart socker. Tur att jag har ett stort träningsintresse och en gnutta självdisciplin - annars hade jag rullat fram för längesedan...
 
Ett litet tips såhär i förbifarten syns på toppen av gröten här nedan. Egengjort mandelsmör. I med mandeln i mixern och mixa tills det blir krämigt. Inte det minsta desperat i sökandet efter ett substitut till godiset...
 
 
/A.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Socker skulle jag helt klart behöva bli bättre på att undvika också..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0