Rörigt

På plats i Kalmar. Ligger på en luftmadrass, lyssnar på Filip&Fredriks senaste podcast och ska alldeles strax tillaga min första lunch i den här lägenheten.

Allt är rörigt och lite konstigt, men det är väl inte så underligt. Har alltså flyttat nu (antar jag) och har förvandlats från lanthandelsbiträde till ekonomistuderande.

Det mest positiva just nu är att min fot är helt okej efter lördagens lilla incident. Spelade match i 15 minuter och stukade sedan foten. Den är svullen, men känns mycket bättre än vad jag hoppats på. Med tanke på förra årets ledbandsskada i foten blev jag lite smått bedrövad vid stukningstillfället och såg Lidingöloppet försvinna bort i fjärran... Men, testade en kort och lugn runda igår kväll och det kändes helt okej. Väldigt instabil, men den gick att springa på i alla fall! Om det blir match i helgen blir det den hårdaste tejpningen den här foten någonsin varit med om, och DÅ blir det hårt vill jag lova.

Rörigt inlägg det här. Rörigt och ganska ointressant. Attans.

Kalmar är en fin stad i alla fall. Var ute och gick en sväng innan, och tog givetvis ett meningslöst kort. Vad gör de sociala medierna med oss människor egentligen?

/A.


Kommentarer
Postat av: Jess

Men kolla vilken snygg bloggdesign du fått ihop! Inte det allra lättaste alltid :) Gött att foten känns bättre! Kram

2012-09-06 @ 22:30:12
URL: http://jessansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0