Kalmar-kunnande

En heldag med plugg väntar (ursäkta min enformighet) men tänkte ändå försöka klämma in lite andra aktiviteter emellanåt. Högsta prioritet är att köpa mjölk, andra är att träna och tredje är att försöka hitta en liten present till brorsdottern som fyller år i helgen.
 
Lyckades få min analys och muntliga presentation godkänd igår - en enorm lättnad! Nu är det full fart framåt med målet inställt på tentan. 550 sidor organisation och ledarskap väntar!
 
Utökade mitt Kalmar-kunnande igår, med en runda i en ny del av stan. Är visserligen bara drygt fem minuter härifrån med cykel, men ändå, nytt område och ny runda. Fick sällskap av den något mer Kalmar-kunnige Linus, som var vänlig nog att dela med sig av favoritrundan. En fin liten slinga på mestadels hårt packat grus om jag minns det rätt. Helt klart att föredra framför asfaltsvägarna längs med havet där blåsten inte har varit helt nådig alla gånger...
 
Tid: 38 min, 30 sek.
Distans: 8 km
Medeltempo: 4:48 min/km
 
/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du trivs i Kalmar stad :) är du kvar till sommaren och tittar på ironman tävlingen? :)

2012-09-22 @ 17:32:13
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0