Tagliatelle goes bred bandspagetti

Ny utmaning på g. De forna armarna med tendenser till muskler är ett minne blott. Mina och Sandras många gymbesök i våras syns inte alls på den här kroppen i nuläget. Det jag vill åt är största möjliga förändring på en månad. Biceps, triceps, axlar och rygg, come to me. Bort med mina nuvarande tagliatelle-armar!
 
Jag och Linda körde ett pass på Friskis&Svettis innan. Ett kombinerat pass med skivstång och spinning. Skivstångspasset var bra, även om jag hade lite för lite vikter för vissa övningar. Och musiken var inte min melodi alls. Men, i övrigt, bra pass som gav darriga armar. Spinningen var supertråkig, men som jag svettadess! Än en gång fick jag det bekräftat - spinning är inte min kopp te. Vansinnigt tråkigt och jobbigt. Tacka vet jag löpning, då är det i alla fall kul att utsätta sig för det jobbiga! 
 
Nu, sova. Ny vecka väntar, och hörrni - vilka möjligheter!
 
/A.
  

Kommentarer
Postat av: Jess

Hehe jag gillar ju verkligen spinning, SkivSpin är mitt favoritpass på F&S :)

2012-10-10 @ 21:49:57
URL: http://jessansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0