Fotbollslängtan

Sitter i soffan och slänger i mig en kopp kaffe och slänger ett snabbt öga på Nyhetsmorgon emellanåt. Om 10 minuter ska jag befinna mig på biblioteket 5 minuter bort, blir en spännande ekvation att få ihop.
 
Igår blev det en tur till gymmet efter många timmar på platsen jag strax ska bege mig till igen. Blev ostrukturerad, men ändå ganska bra träning. Armar och mage fick jobba en del i alla fall. Avslutade med en 20 pinnar lång stege á la Gladiatorerna som finns i taket. Resultatet blev trötta armar och valkar i händerna.
 
Nu brinner det i knutarna! Mot biblioteket för 10 timmars plugg med en lunchlåda innehållandes korv stroganoff som största höjdpunkt.
 
För övrigt, så fick jag en extremt stor spela-fotboll-längtan nu. Med brudarna här nedan såklart.
 
 
 /A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0