Comeback i smyg

Efter en att ha hållit mig ifrån träningen hela veckan var det härligt att få svettas lite på gymmet nu ikväll. Kände dock att jag inte är helt hundra i kroppen än, får nog bli några vilodagar till innan jag kör igång ordentligt.
 
Det blev 20 minuter på cross-trainern följt av ett kort men intensivt pass bland vikterna:
3*12 bicepscurl i cabelcross
5*12 tricepspress i cabelcross
3*12 hantellyft åt sidan med 5 kg-hantlar
2*12 bicepscurl med 5 kg-hantlar
2*20 sit-ups
2*1 minut plankan
 
Planen var att köra två varv, men var klok och avbröt passet tidigare än planerat med tanke på kroppens status. Nedrans ofrivilliga vila, den får mig att klättra på väggarna!
 
Blir istället för träning eller helg innehållandes plugg, fix med lägenheten och förhoppningsvis ett biobesök...
 
 
/A.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: AKA

Skönt att köra skiten ur sig på gymmet. Som jag längtar! Men en seger i taget! Igår orkade jag hela ko-rundan! Och idag kom jag lite längre i mitt yoga-program! Allt har sin tid! Hoppas din förkylning börjar lätta!

2012-10-06 @ 11:38:37
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0