Sol och tår

Ligger i solen, lyssnar på Den svenska björnstammen och läser en bok. Med andra ord har jag det ganska bra!

Några dagar utan bloggande nu. Har ägnat mig åt vila, jobb, gymmet och fotbollsmatch. Matchen igår resulterade i en mycket efterlängtad vinst, med hela 5-2! Extra kul att både jag och Malin fick göra mål, med tanke på att vi är ytterbackar och så långt ifrån målskyttar man kan komma.

Idag ska jag spendera så mycket tid som möjligt utomhus och njuta av solen! Efter att ha varit instängd på jobbet de senaste dagarna har jag lite sol-abstinens. Jag och Ida ska ta tag i den ack så tråkiga cyklingen i eftermiddag med. Är så irriterad över att jag tycker att det är så tråkigt och jobbigt att cykla. Borde ju vara både kul och enkelt att bara sitta och trampa. Vem vet, jag kanske kommer dit en vacker dag...

Underhåller mig lite med instagram också. Tog precis en mycket vacker bild på mina allra vackraste kroppsdelar - håll till godo, kära bloggläsare!

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0