Nu skiter jag i allt vad krämpor heter och bara kör

Ja. Så är det, och så får det bli. Den längsta rubriken på länge säger allt.

Uppladdningen inför Göteborgsvarvet har varit åt skogen dålig. Vaknade med halsont i tisdags, som sagt. Efter vitlök, saltvatten, echinacea och hela köret väljer jag nu att strunta i att jag är lite tjock i halsen. Ja, jag vet. Man ska inte träna med ont i halsen, men som det är nu, gör det mest ont på morgonen.

Benen då? Testade en liten, liten runda innan idag tillsammans med Sandra. Tänkte att det skulle vara pigga ben efter 3 dagars löpvila - hah! Trodde jag ja!

Hade tänkt att jag skulle ha en optimal vecka med lagom träning och bra kost. Tjaaa, center i stora mängder får väl ses som bra kost i alla fall, eller...?

Nåväl. Jag skiter i om halsen krånglar liiite på morgonen. Om vaden skriker. Om låren känns som betongklumpar. Om nervositeten tar över min kropp och försöker få mig att sänka mitt mål. Där är vi nämligen nu.

På lördag gäller det. Nu kör vi!

/A.

Kommentarer
Postat av: Lina

Önskar dig lycka till!!



Heja heja heja heja!! :)

2012-05-11 @ 06:14:47
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0