Frustration

Ligger i soffan med en huvudvärk som inte är av denna värld. Antar att jag var så arg igår att jag pressat ihop tänderna hela natten. Har nog aldrig varit med om att en förlust känts så mycket. Fysiskt och psykisk. Att springa omkring och slita i 90 minuter, släppa in skitmål, få ett mål bortdömt och bevittna hälften av laget rycka på axlarna efteråt och tycka att det är helt okej att förlora.

Jag kanske överdriver. Är egentligen alldeles för irriterad för att skriva det här just nu. Frustrerad. Orkar inte förlora mer. Okej när vi möter motstånd som är mycket bättre, men när vi möter lag som är på samma nivå borde vi verkligen kunna vinna.

Om 1,5 timme ska jag vara på jobbet. Har därmed lika lång tid på mig att bli av med huvudvärken och mitt dåliga humör.

Sänder iväg ett extra stort tack till den spelare i Habo som sett till så att jag slipper bära något annat än polotröjor i sommar. Tack ska du ha - du kanske kan fundera på att spela fotboll nästa gång vi möts!

/A.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tycker du om att VR retuscherar modeller fetare? :)

2012-05-31 @ 11:54:06
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0