C-vitamin är min bästa vän

Match i söndags som resulterade i förlust. Och stela vader. Igår var det fotbollsträning, men efter ett besök hos kiropraktorn var cykeln den enda jag fick dejta. Det blev bara 30 minuter på sadeln, men jag fick förhoppningsvis bort den värsta stelheten från benen i alla fall. Tjatade mig till lite vadmassage av Malin, som verkligen kan det där med att tortera vader. Gjorde vidrigt ont, men hoppas att det gör lite nytta.

Idag vaknade jag med halsont. Och panik. Känns nog lite bättre nu efter några timmar med c-vitaminbrus, echinacea och massa frukt. Försöker intala mig att det bara är det klassiska "ont i halsen på morgonen, sedan inget mer". Det MÅSTE vara så.

Nehe, åter till honungsvattnet.

/A.


Kommentarer
Postat av: Camilla - Millasträning

Håller tummarna att det går över fort! Ingefära är ett annat tips, ska ju vara bra och jag är i alla fall på nivån att alla knep är bra knep just nu:) krya på dig.

2012-05-08 @ 17:01:36
URL: http://millastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0