Tranben

Idag har jag luftat mina före detta tranben igen. Före detta ja, jag är ju en styrketränande biff nuförtiden! Måste se till att biffa till underkroppen så den passar till mitt kylskåp till överkropp, hehe.

Kanske att jag tar i en smula nu, men faktum är att armarna inte länge ser ut att tillhöra en liten späd 8-åring utan en någorlunda tränad 20-åring. Precis som det ska vara!

Hur som helst, löpning var det! Jag och Sandra var ute på en trevlig mil-runda innan. Härligt väder, skönt tempo och mycket prat, då går tiden fort! Har varit lite orolig över att konditionen är ett minne blott, men blev faktiskt positivt överraskad. Absolut inte på topp, men inte den katastrof jag hade väntat mig!

Har dessutom anmält mig till Vasaloppet 2013. Hur kunde jag vara så dum?!

Bjuder på en bild från Mångsbodarna, dagen innan Vasaloppet. Någonstans där står faktiskt mister Fredriksson!

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0