Grötigt

Tänk att ett litet (nåväl...) lår kan ställa till det så för både kropp och själ.

Planerad löpning blev promenad. Imorgon är det ändå match som gäller. Hej och hå...

Sveriges nationaldag firas bäst i en buss på väg hem efter en vinst. SNÄLLA, låt det bli så.

Insåg tidigare idag hur skadad jag har blivit av alla träningsbloggar och tidningar. På ICA i frukosthyllan. Vad slank ner i min korg om inte havre och quinoagröt? Det ska tydligen vara fantastiskt nyttigt. Jag som inte ens gillar gröt.

Snart 3 veckor utan godis. Bara 6 år, 5 månader och 1 vecka från mitt rekord. Inte en godisbit mellan 12 och 18,5 års ålder. Tänker fira mina 3 veckor med en tallrik gröt imorgon, oj så gott det ska bli...

Slutfunderat för ikväll. Hoppas på att kunna somna innan framtidsångesten knackar på. Den brukar göra det såhär dags.

Sova och vakna laddad för match med ett smärtfritt lår? Yes. It's a deal.

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0