Det drar ihop sig...

Okej. En mil på cykeln innan idag fick avgöra saken. Det blir en vätternrunda imorgon! Låret var näst intill smärtfritt under mina 27 minuter på sadel. Rumpan däremot...
 
Alltså ska jag, som planerat, cykla 30 mil med start 23:18. 300 kilometer. Det känns just nu som en oändlig sträcka för mina ben och min bakdel. Antar att även axlarna kommer protestera framåt morgonkvisten. 
 
Men, det är nu det är dags att ta fram en målbild, att förbereda huvudet på att tränga bort negativa tankar och fortsätta trampa när både kropp och knopp skriker "NEJ!!" Jag ska greja det här, det ska gå! Jag tänker inte åka från Motala förrän jag har avverkat de där 30 milen. 
 
Idag har i alla fall det sista inhandlats. Handskar, regnjacka, skoöverdrag, cykeldator och lite ätbart. (det mesta är dock redan slut - tur att det finns mer godis att köpa...)
 
Regn och blåst är ingenting jag ser fram emot, hoppas fortfarande på att prognosen ändras, alternativt inte stämmer. Skulle tro att jag och Ida kommer spendera 16-18 timmar på sadeln. Skulle kunna bli 20 också. Hade varit trevligt med uppehållsväder då... Hur lång tid det tar bryr jag mig faktiskt inte om alls. Med 15 mil i benen kan man inte ha så stora förhoppningar. Mitt enda mål är att ta mig i mål. 
 
Imorgon gäller det!
/A.

Kommentarer
Postat av: Jess

Tack för peppen, visst är det kul med de där förbättringarna som gör att man blir lite mer motiverad :)

Åh, jag ska hålla tummarna för dig i morgon! Starttiden låter ju inte så lockande, inte vädret heller.. Men du kommer greja det! Kram

2012-06-14 @ 22:13:48
URL: http://jessansworld.blogg.se
Postat av: Lina

Heja heja heja heja!! :)

Lycka till!!

Svar: Tack som tusan!!
Alexandra

2012-06-15 @ 08:23:45
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0