24 timmar

Efter 24 timmar måste man släppa en förlust, sådana är reglerna. Det har nu gått 48, och jag lägger härmed den värsta matchen i mitt liv bakom mig.

Idag då? Jobbat och gymmat. Hade tänkt ha vilodag idag men fick för mig att åka till gymmet efter jobbet. Blev 20 minuter på trappmaskinen och så styrka på det. Brände bra i armarna efteråt. Väl hemma väntade dusch och kantarellmackor, tvn och slutligen sängen. Det är där jag alldeles strax befinner mig, känner mig väldigt trött ikväll.

Är i alla fall glad över att låret fixade både en match i onsdags och 7 kilometer löpning igår. Idag känner jag av det mer än igår, men ändå ingen smärta som hindrar mig från träning. Skönt!

/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0