Utmaning

Slängde av mig jackan i ett dike igår under löppasset. Hittade den här lite senare på kvällen:
 
 
Dagen har spenderats framför OS, i promenadskorna med Malin och på gymmet med Sandra. Kändes bra idag på gymmet, det var tungt men ändå inte sådär vråljobbigt och uttråkande som det kan vara när motivationen vägrar att infinna sig. Avslutade med 25 svettiga minuter på cykeln med ben som skrek av träningsvärk och mjölksyra. Hade tänkt springa lite terräng imorgon, får se vad benen tycker om den saken... 
 
Efter att ha plågat mig igenom dagens armhävningar väntar nu sängen. Twitter-utmaning med armhävningar två gånger om dagen varje dag i 30 dagar kändes som en jättebra idé för 12 dagar sedan. Idag är utmaningen uppe i 27 armhävningar och känns inte lika festlig. Men inte värt att klaga, efter 30 dagar ska mina stackars armar klara 2*45. En piss i Nilen för den som enkelt gör ett gäng armhävningar utan ansträngning, men för mig som är motsatsen till den nyss nämnda, är det faktiskt en riktig utmaning. Häng på vettja! 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0