Beachen och våtdräkt

Ojojoj, här har det inte hänt mycket den senaste tiden. Desto mer har hänt i det "verkliga" livet.

 

Vårsäsongen i fotbollen har precis avslutats. Var med möra ben den sista matchen spelades förra veckan, då med två matcher tidigare samma vecka. Veckan bjöd på en förlust, en oavgjord och en vinst. Förlusten grämer mig fortfarande, blir irriterad bara jag tänker på det!

 

Just nu sitter på ett tåg på väg hem från Åhus där beachfotbollen är i full gång. För tredje året i rad är vi på plats och krigar i sanden. Tyvärr var jag tvungen att åka hem en dag tidigare pga den lilla simturen som väntar imorgon... Dagarna i Åhus har i alla fall varit väldigt roliga! Härliga lagkompisar i kombination med trötthet har lett till extremt många skrattanfall. Skrattanfall som oturligt nog har inträffat när 20 personer ligger i en sal och vill sova - alla förutom de som drabbats av skrattanfallet vill säga, hehe. Här nedan är några av alla bilder som tagits i helgen. Vi var på väg till en restaurang vid vattnet och skratten togs på bar gärning.

 

 Vansbro ja. Dit bär det av imorgon, med ett simpass på 1 km i kroppen och med en våtdräkt jag inte testat än. Hoppas innerligt att den sitter som en smäck! Är förmodligen den enda gången i livet jag vill ha ett plagg som sitter som ett korvskinn.

 

Nu blir det alltså till att packa upp alla sandiga kläder och fylla väskan med simglasögon och våtdräkt. Blir en minst sagt spännande dag imorgon. Innan dess ska jag klara av mitt nästa tågbyte. Tajt med tid och en virrig madame, det här kan knappast sluta i annat än panik och katastrof.

 

/A, södra Sveriges sämsta simmare


Kommentarer
Postat av: AKA

TJOHO! I DID IT!!!!! Hur hade du det i plurret?

2012-07-09 @ 09:10:45
URL: http://akaontherun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0