Tändvätska

Gårdagen i hissar och dissar:

Hissar
- grymt effektiv dag
- varit hos osteopaten/massören
- köpt gymkort
- gymmat
- ätit god OCH nyttig lunch

Dissar
- har aldrig förr känt sådan smärta i vaden. Under tiden han masserade låg jag och skrek i panik med tårar i ögonen
- vaden är långt ifrån bra
- min iPhone väljer att strejka genom att visa "ingen service"
- fler kritiska röster har uttalat sig om Vasaloppet

Bra dag med med vissa irriterande inslag. Jag är väldigt orolig över vaden. Vill verkligen inte ha en repris av förra året. Är även oroad över Vasaloppet, men oron börjar övergå i frustration och ilska över alla vägrar att tro att det är genomförbart. Ilska är prima tändvätska. Den kommer ta mig åtminstone till Mångsbodarna. Därefter får något annat ta över!

Godaste lunchen på länge visas här nedan. /A.


Kommentarer
Postat av: lina

Åh nej va trist med vaden:( Vet precis hur du känner..min vad är inte bra ännu, suck! Håller tummarna att du blir bättre snart!!

2012-01-19 @ 13:59:34
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Marieh

Hoppas verkligen du blir bra i vaden snart! Jag vet hur frustrerande det är, jag hade problem med min ena vad stora delar av 2011.

2012-01-21 @ 00:26:04
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0