Rodd

Har precis lagt mig till rätta i sängen och ska strax sova. Imorgon väntar en lång och förhoppningsvis väldigt rolig dag!

Har lagt fram träningskläder bredvid sängen, allt för att INTE hitta ursäkter att ligga kvar i sängen imorgon när väckarklockan ringer klockan 05.55. Allt för Runner's Worlds nyårslöfte!

Har ganska nyss avslutat dagens träning. Är så glad att jag har människor i min omgivning som också verkligen prioriterar träning! Drog ut på tiden ikväll och trodde jag skulle få träna själv, men icke. Den ikväll väldigt tålmodiga Sandra satt snällt och väntade på gymmet när jag stressade in genom dörren klockan halv 8. En fredagskväll. 20 minuter cykling, styrketräning och avslutningsvis 20 minuter i roddmaskinen. Det var premiär i den sistnämnda, vilket märks ganska tydligt just nu när jag i skrivande stund har blåsor på händerna. Men kul som omväxling, och säkert inte fel inför Vasaloppet.

Skriver mer om morgondagen vid ett senare tillfälle, i nuläget är det lite hemligt...

Godnatt!
/A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0