Julbestyr och Journey

Julbestyren håller mig (och förmodligen de flesta andra) sysselsatt för tillfället. Har precis tagit ut en kaka från ugnen och tänkte fortsätta kvällen med att hugga in på julgodiset som ligger i kylen. Men, jag har faktiskt sprungit en liten runda idag. Det blev bara 6 kilometer, men det är bättre än ingenting. Framför allt väldigt skönt och välbehövligt att få rasta benen lite. Dessförinnan lite julklappsjakt med efterföljande inslagning.
 
 
Nu är jag alltså hem-hemma och ska stanna här i två veckor. Fira jul som traditionen bjuder, äta julmat till illamåendegränsen och sedan trycka i en extra portion. Bara för att det är gott. Innan kräkfeelingen infinner sig ska jag slänga på tomteluvan och springa en runda. Försöker få med mig några av fotbollsbrudarna på denna fenomenala idé - jag menar, vem vill inte börja dagen med en juljogg?
 
I väntan på att knäcken fullständigt ska ta knäcken på mig underhåller jag mig med youtube precis som seden bjuder. Dagens tips följer här nedan - den är verkligen oförskämt bra. Att den har sisådär 30 år på nacken gör den nästan ännu bättre. Så bra att jag skulle vilja placera den på topp 10 över bästa låtarna. Någonsin.
 
 

/A.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anki

Önskar dig en riktigt GOD JUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0