Tröttma deluxe

Sådär vansinnigt trött. Sover, sover och sover men blir inte piggare för den sakens skull. Lite tröttsamt. Lägg märke till ordvitsen, hehe. Misstänker att järnbristen har kommit tillbaka igen, det känns precis som det gjorde för ett par år sedan då järnbristen var boven i dramat. Tur att jag gillar leverpastej! ;)
 
Så, efter en powernap på drygt två timmar hamnade jag här. Letar soffor och sängar för glatta livet. Svårt, men kul!
 
Tänkte ta en vilodag idag. Om jag ska vara helt ärlig mot mig själv är inte förkylningen borta, och halsontet finns där emellanåt. Det svåraste är verkligen att låta bli att träna när man inte bör anstränga sig. Att inte ha motivation till att träna händer givetvis, men då räcker det med att vara disciplinerad så blir träningen gjord, endorfinerna cashas in på kontot och allt är frid och fröjd. När man däremot inte får eller bör träna är det en helt annan sak.
 
Kanske blir en sväng ut i skogen för att kolla på herrlaget lite senare ikväll. Får man inte svettas själv, får man kolla när andra gör det.
 
På tal om skogen - man vet att man bor på landet när man vaknar av de här filurernas råmande:
 
 
/A.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0