En förhoppning om 3 poäng

Söndag. Match. Jag är definitivt inte på humör för att förlora.
 
Det är rörigt i huvudet just nu. Skolstarten och lägenhetsletandet är det som tar upp mest tid. Var på Ikea igår och investerade i lite köksredskap, till köket jag ännu inte har.
 
Men, hoppet är det sista som överger människan! Om en vecka börjar nollningen (som jag är måttligt exalterad inför) och en lägenhet hade verkligen inte varit fel att ha då. Men det löser sig väl, det gör det alltid!
 
Roar mig med att kolla in utbudet av gym i Kalmar. Vilket ställe ska jag välja att bli biffig på? Beror kanske lite på var jag kommer bo också i och för sig. Har även lite funderingar på att börja spela fotboll i Kalmar, men än så länge är det bara i funderingsstadiet. Det är ännu väldigt oklart hur det blir med det kära laget här hemma, får väl avvakta och se hur framtiden ser ut för RefteleÅS damlag...
 
Hur som helst, matchdags! En väldigt viktig match då vi ligger lite pyrt till i serien för tillfället. 3 poäng skulle dock reda upp situationen lite. Hoppas på pigga ben idag efter gårdagens vilodag. En vilodag som nog var ganska välbehövd med tanke på förkylningen som härjar.
 
Idag är det ta mig tusan 3 poäng som gäller. Allt eller inget - in i fotbollsbubblan!
 
 
/A.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0