70 är det nya 25

Okej. London är över för den här gången. Sitter framför tvn istället för i arenan och kollar på handbollen.

Kan summera London-vistelsen med 4 morgonrundor i Hyde Park och därmed 3 mil löpning. Efter ett litet besök på gymmet innan idag, är armarna redo att hjälpa till i närkamperna i morgondagens match!

I det förra inlägget nämndes Stefan Holm. Om vi fortsätter på kändisspåret så sprang vi på Ingvar Oldsberg utanför en restaurang i närheten av hotellet och kunde inte hejda mig. Tvärnitade och utbrast: "Ingvar Oldsberg! Det är ju du!" Bildbevis här nedan, i en något redigerad version för att verkligen framhäva herr Oldsbergs härliga uppsyn. Gubbar är grejer helt enkelt! På väg hem passade jag även på att gratulera Johan Eurén till OS-bronset. Betydligt mycket trevligare än Stefan Holm kan jag avslöja...

Flyttar till Kalmar om drygt två veckor. Till en lägenhet jag inte har. Hojta om ni vet någon som har en fin etta över!

Nu, mat och film med ett gäng tjejer jag verkligen saknat- fotbollsbrudarna!

/A.


Kommentarer
Postat av: Jess

Nu har jag kollat med min kollega som är från Kalmar om han visste någon lgh i Kalmar. Han skulle kolla lite men jag vet inte hur mkt kontakter han har kvar eftersom han bor i GBG. Men kan vara värt ett försök :) Kram

2012-08-13 @ 15:39:49
URL: http://jessansworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0