Seriepremiär

Seriepremiären slutade med oavgjort. Efteråt kändes det som en förlust eftersom vi faktiskt förde matchen. Såhär i efterhand känns det helt okej, det gick långt över förväntan och det var riktigt kul att spela! Var tillbaka på min kära högerbackposition, en plats jag trivs på. Backkollegan Malin leder dessvärre vår interna och mycket prestigefyllda liga - kortligan. Ge mig en match till i backlinjen och jag lovar att reducera till 1-1 i gula kort. Hehe.

Vaknade och blev oerhört lättad när jag mötte min egen spegelbild. Hade befarat att jag skulle vakna med en blåtira idag efter en smäll igår. Stannade vid ett märke och en svullnad. Skönt! Nu väntar 10 timmar jobb och sedan lagfest, med de bästa brudarna i stan såklart!

Ha en trevlig Valborg, idag tar jag och mina trötta ben en välförtjänt vilodag!

/A.


Kommentarer
Postat av: lina

Skönt med vilodag!



Ha en fin dag! :)

2012-04-30 @ 08:09:49
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0