Kiropraktor och påsk

Har känt att vaden inte varit helt hundra den senaste tiden. Bokade därför in en tid hos kiropraktorn idag. Sist jag hade sådär vansinningt vrålont i vaden, var i början av året. När jag då kom till kiropraktorn var jag 3 cm sned i mitt bäcken. Efter några besök var jag sedan rak och smärtan i vaden försvann.

Idag var det 1,5 cm snett. Hoppas på att kunna springa på som vanligt igen om ett par dagar.

Just nu sitter jag här framför datorn med en kopp kaffe. Ska alldeles strax hoppa in i bilen och åka till jobbet. Just denna eftermiddag brukar vara lite småseg, vet inte varför folk envisas med att låta bli att handla på just onsdagar? Eftersom påsken närmar sig med stormsteg hoppas jag att påskhandeln är i full gång! Kom och köp prinskorv vettja!

Det bästa med påsken är nog ändå att Sofia är hemma i några dagar. Har ju inte setts sedan i december!


Bild från The Arks sista konsert. Underligt, okontrollerat leende från min sida, men Sofia är ju snygg i alla fall.

/A.

Kommentarer
Postat av: lina

Håller tummarna för din vad!!



2012-04-04 @ 15:48:00
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com
Postat av: Yllet

Haha, snygg vet jag väl inte... Men ja, jag håller med om det där med att jag är det bästa med påsken ;)

2012-04-04 @ 23:21:45
Postat av: Mia

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du snart blir rak igen! Eller hur säger man? :)



Glad påsk på dig!

2012-04-05 @ 13:25:29
URL: http://www.menmia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0