Deal

Gymmade med Emelie nu på förmiddagen. Båda två kände oss lite hängiga så blev kanske inget kanonpass, men lite starkare blev vi nog. Känner yttepyttelite i halsen, men hoppas att det är inbillning - hade ju tänkt springa en runda efter jobbet ikväll. Känner jag mig inte hundra får det bli en promenad istället...

Sitter just nu och njuter av en god lunch som jag tillagade igår på min lediga dag. Så himla skönt att ha färdig mat i kylen att bara slänga in i micron! Och att äta samma sak flera dagar i rad har jag inga som helst problem med, så länge det är god mat kan jag äta det en vecka.

Den här veckan är det disciplin som gäller i fröken Petterssons liv. Det har varit alltför mycket småätande den senaste tiden! Därför har jag och kära fotbollskompisarna Vickan och Ohlin en deal som lyder: inget småätande eller onödigt/onyttigt. Självklart inte i bantningssyfte, utan för att komma tillbaka till goda vanor med bra mat och att spara sockret till helgen.

Dagens lunch, precis samma som gårdagens och morgondagens!

Off to work!
/A.


Kommentarer
Postat av: lina

Åh vilken god lunch! Lax är det bästa! :)

2012-04-24 @ 15:37:14
URL: http://cyklingminpassion.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0