Kämpigt

Sitter just nu framför Breaking News och spanar efter Sofia och Jacqueline som sitter i publiken ikväll. Är lagom avundsjuk! En av få gånger jag önskar att jag bodde i Stockholm...

Är annars ganska nyss hemkommen från träningen. Idag kämpade jag, Sandra och Mathilda på cyklarna samt på någon form av step-maskin. Det var verkligen otroligt jobbigt emellanåt! Vi upptäckte efter ett tag att den ena cykelns motstånd var sjukt mycket tyngre än den andra, eller större kanske man säger. Denna upptäckt var till Sandras stora glädje då jag trampade på utan problem på min cykel medan Sandra kämpade och svettades som en gris. Svetten kom sedan till mig och Mathilda också. Att träningscykla är bannemig värre än att basta, ur svettningssynpunkt. Nog pratat om våran svett, kan jag nog känna nu.

I måndags tyckte jag och Sandra synd om våra skadade fötter och stod ute i spöregnet och kollade när de andra spelade. Passade på att ta några ruskigt dåliga bilder. Trots den otroligt dåliga kvalitén slänger jag upp en här. På bilden syns bland annat madamen som tipsade mig om denna fantastiska app - jlohlin.blogg.se - kolla in!

/A.


Kommentarer
Postat av: Jos

Bra att du är tillbaka hörrö!

2011-09-28 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0