Missförstånd

Sitter med värkande ben på plats i fåtöljen, där bloggningen sker nuförtiden. Har precis ätit fläskfilégryta och råris, om någon mot all förmodan skulle vara intresserad av mitt matintag.

Idag stod power pump på schemat. Det var nog faktiskt den absolut jobbigaste timmen i mitt liv hittills. Det var så jobbigt att det inte ens var kul! Dagens redskap var en 5-kilosvikt som användes konstant i sisådär 40 minuter. Biceps, triceps, bröst, ännu mer biceps, mage, rygg, lår och rumpa. Kan beskriva passet med tre ord: smärta, mjölksyra, svett. Förväntar mig minst sagt träningsvärk imorgon. Hoppas dock att det blir en mild variant av träningsvärk i benen, då både löpning och cykling står på programmet, och jag vill inte behöva ändra min planering!

Angående rubriken - missförstånd! Följande lilla konversation utspelade sig alldeles nyss mellan mig och Sofia. Hon frågade vilken egenskap jag skulle vilja ha, haha, jag kanske tänkte lite mer outside the box än vad hon gjorde... Ignorera skrivfel, gick lite snabbt i smsandet.

/A.


Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt med ett riktigt jobbigt träningspass! :)



Vill bli bra i halsen så jag kan köra hårt igen jag med!

Postat av: Anki

Osten jag gjorde påminner nog närmast om mozarellaost skulle jag säga..:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0